Comarch Moje BR

Comarch Moje BR to bezpłatna aplikacja mobilna do fakturowania i komunikacji z biurem rachunkowym, przeznaczona dla najmniejszych firm. To produkt idealny dla freelancerów, samozatrudnionych; służy także jako dziennik podawczy do opisywania dokumentów i wysyłania ich do biura rachunkowego. System limituje ilość wystawionych bezpłatnie faktur sprzedaży do 10 miesięcznie. W przypadku większych potrzeb dane można w prosty sposób przenieść do płatnego programu Comarch ERP XT dla mikro i małych firm.

Wyróżniki Comarch Moje BR:

  • łatwe wystawienie faktury sprzedaży za pomocą telefonu;
  • wprowadzanie dokumentów kosztowych, także za pomocą zdjęcia i usługi OCR (bezpłatnie można z wykorzytaniem OCR wprowadzić do aplikacji maksymalnie 20 dokumentów kosztowych);
  • bieżąca kontrola zobowiązań wobec kontrahentów, informacje o płatnościach do ZUS i US;
  • czytelny ekran z prezentacją podstawowych informacji takich jak wartość sprzedaży, koszty, opłaty i podatki wyliczone przez biuro rachunkowe;
  • szybka komunikacja z biurem rachunkowym za pomocą wbudowanego komunikatora;
  • wyszukiwarka biur rachunkowych (posiadających konta na portalu iKsiegowosc24.pl);
  • wymiana danych z biurem rachunkowym.

Moduły systemu / wersje programu / dodatkowe opcje / pakiet aplikacji​

Więcej informacji

Z Comarch Moje BR korzystają: